יום ראשון, 5 באפריל 2015

הבלוג מארח - אלכסנדר וויט, בימאי הצילום של 'תלמה ולואיז', ג'ימס בונד ועוד...

והפעם, אני שמחה לארח את אלכסנדר וויט - (Alexander witt) במאי וצלם הוליוודי. בימים אלו

מביים את צילומי האקשן  בסרט החדש של ג'ימס בונד, שאגב, ייצא למסכים בנובמבר השנה.  את

אלכס פגשתי לראשונה לפני 10 שנים בצילומי הסרט 'קזינו רויאל' בבהמס ומאז אנחנו חברים

טובים. אז בטח אתם מתים לדעת איך נערת כפר כמוני פגשה בבימאי הוליוודי ( חתיך..) ? מה

הקשר שלי לג'ימס בונד? ומי בכלל הזמין אותי לאיי הבהמס? ואיך כל זה מתקשר לנשים בנות 40

פלוס? יאללה בואו נתחיל... מבטיחה לכם, יהיה מעניין...

אלכס בצעירותו
























בכל זה 'אשמה' חברתי הלונדונית, אליסון, שהתחתנה עם ג'קו, שגם הוא צלם הוליוודי,ג'קו

מצלם עם אלכסנדר וויט סרטים רבים. ג'קו תמיד דואג ליידע אותנו איזה סרט הוא מצלם ובאיזה

לוקיישן, ואם מסתדר (לרוב, זה מסתדר..) לזהבה ולי אנחנו מצטרפות לאליסון (לעולם לא נוטשים

חברה טובה!!) ונוסעות לבקר אותם  בעולם הסרטים.

את אלכסנדר פגשנו במקומות שונים בעולם ולאחרונה,לפני כחודש, ברומא היפהפייה.  הוא אדם

מקסים,מכובד, מקצועי, מוערץ, מסתורי, מרתק, רווק מושבע, חתיך הורס, אוהב את החיים, אוהב

נשים, אך בעיקר ויותר מכל אוהב את העבודה שלו. כן, הוא בהחלט וורקוהוליסט מוצהר.

אלכס נולד ביולי של שנת 1952 בצ'ילה ובגיל 4 עבר עם משפחתו למקסיקו. בגיל 7 החל לעשן בסתר

סיגריות ובגיל 14 שקיבל אישור מהוריו לעשן, הפסיק.

הראיון עם אלכסנדר היה מרתק, דיברנו כמעט על הכל, על החיים, אהבות, אמונות, ערכים,

משפחה, נשים ועוד.. והנה מה שבחרתי לגלות לכם:

תמונה עכשווית מהראיון ברומא

מיכל: איך ומתי התחברת אל עולם הסרטים?

אלכס: בגיל 13 צפיתי בסרט טובי טיילור, סרט של וולט דיסני, התאהבתי בילדה בסרט שהייתה גם

היא בת 13, רציתי כל כך לפגוש אותה והאמנתי שהדרך היחידה לפגוש אותה היא להיות שחקן.

סיימתי בית ספר תיכון, לא רציתי ללמוד יותר. עם חלום בלב, רצון עז להיות עצמאי ו 500 דולר

שהביא לי אבי טסתי לניו יורק ומשם התגלגלתי. עבדתי בגרמניה בחברה שמייצרת מצלמות,

עברתי לאנגלייה ושם עבדתי כדוגמן, עשיתי כסף. שיחקתי גם בכמה סרטים ובשנות ה70 עבדתי

כעוזר צלם ובהמשך כצלם. הכרתי הרבה אנשים חשובים בעולם הסרטים ואחד מהם במיוחד עזר

לי להתקדם לתפקיד של בימאי צילומי אקשן בסרטים (Second Unit Director) .

מיכל: תוכל להזכיר כמה מן הסרטים בהם היית בימאי צילומי האקשן

אלכס:   'תלמה ולואיז' (1991), צ'פלין (1992), ספיד(1996), גלדיאטור (2000) חניבעל (2001), קזינו

רויאל(2006), רובין הוד (2010), מלך מצרים (2010), סקייפול (2012), הרקולס (2014).

אני הכי התרגשתי לגלות שאלכס צילם את 'תלמה ולואיז', אחד הסרטים האהובים עלי.

אלכסנדר ביקר גם בישראל בשנת 1984, כאשר צולם הסרט: Little Drummer Girl , הם צילמו בתל

אביב, ירושלים ומצדה.




מיכל: מה הכי מרגש אותך בעבודתך כבימאי צילום?

אלכס: אני אוהב לנדוד, הנסיעות בעולם מרגשות אותי, כסף לעולם לא הניע אותי, העבודה

והאנשים שהכרתי ואני מכיר הם אלו שהניעו ומניעים אותי.

מיכל: מן הסתם עבודתך דורשת ממך חיי נדודים בלתי פוסקים וקשה מאוד להקים משפחה

בתנאים אלו, ובהחלט אפשר להרגיש בדידות, האם אתה מתחרט שלא הקמת משפחה?

אלכס: ממש לא, אני בהחלט וורקוהליסט ואני שמח בחלקי, העבודה היא בעדיפות ראשונה אצלי

ואחר כך כל השאר. לא מעוניין להכנס לתוך מערכות יחסים ארוכות שממילא ייגמרו. מערכת

היחסים הכי ארוכה שחוויתי הייתה שנתיים וחצי.

מיכל: עם השנים, אנו נתקלים בסוגים שונים של בני אדם ובכלל בעולם הסרטים פוגשים את

ה'טובים' ואת ה'רעים', בוא תשתף אותנו עם התובנות שאספת עם השנים מחוויות שונות שחווית

ואנשים שהכרת.

אלכס: אני אדם מאוד אופטימי, מציאותי, יודע את מקומי, לא מתרגש מדברים מהר מידי. למדתי

שכאשר אנשים אומרים משהו הם לא תמיד מתכוונים לזה, למדתי לא לצפות לכלום.  אני מאוד

מכבד כנות.

מיכל: והשאלה שעולה לי כעת בראש, האם אתה מאמין באלוהים?

אלכס: הוריי היו פרוטסטנטים, הם האמינו באלוהים, אני לא מאמין באלוהים, אני מאמין

בעצמי,אני מאמין בדברים שאפשר לגעת בהם ולראות אותם.אני סומך על עצמי.

מיכל: אתה בן 63 נראה כמו 40, חתיך ובלי כרס, מה הסוד שלך, גלה לנו..

אלכס: ניסיתי הכל בחיים וכבר שנים רבות אני בעד הרגלים טובים ובריאים. אני מתאמן, משתדל

לאכול בריא, אני מקשיב לגוף שלי, לא מעשן. קם כל בוקר (או לילה) לעבודה בחיוך, לעולם לא

אומר לעצמי: אני עייף.. אני נהנה ממה שאני עושה וזה כנראה הסוד!!

מיכל: אמרת שאתה אוהב נשים ואני בטוחה שאין לך בעיה בתחום, אתה צ'ארמר אמיתי, האם

אתה מעדיף נשים מבוגרות יותר או צעירות?

אלכס: אני אוהב נשים! נשים מרתקות, נשים חכמות,עצמאיות, מצחיקות, מעניינות

וקלילות ..

מיכל: אם כך אתה אוהב אותי... חחחח

אלכס: אני בהחלט אוהב את האישיות שלך...

את אלכס אני מכירה כבר 10 שנים ואנחנו באמת חברים אפלטוניים ממש טובים, שנפגשנו

לראשונה בבהמס, הם הזמינו אותנו לאתר הצילומים של ג'ימס בונד, זה היה במקום מהמם מול

הים, היה שם כסא ועליו כתוב : במאי, אלכסנדר וויט. התיישבתי עליו, כולם בהו בי, ורק בארוחת

הערב הסביר לי אחד הצלמים שאף אחד לא יושב על הכסא של אלכס, אמרתי לו: "ואני ישבתי

ותראה, לא קרה לי כלום", הוא צחק וגם אלכס.  ומאז ועד היום כשאנו נפגשים, אנחנו לא

מפסיקים לצחוק ולעשות שטויות כמו שני 'באדיז' שיושבים על בירה.























מיכל: בוא תאמר לי מנסיונך האישי, מהו ההבדל המהותי בין נשים צעירות בשנות ה20 שלהן לבין

נשים מבוגרות יותר, בנות 40 פלוס ?

אלכס: נשים מבוגרות בהחלט יודעות מה הן רוצות, הן עצמאיות יותר, רציניות יותר, אוהבות את

הנוחות, תחומי ההתעניינות שלהן שונה מאלו של הצעירות. הצעירות יותר תלותיות, אך הן יותר

הרפתקניות. בוא נאמר שעם אישה מבוגרת אני לא אצא לקמפינג, הן מעדיפות בתי מלון מפוארים.

מיכל: מה אתה יכול לספר לנו על ג'ימס בונד החדש..

אלכס: הסרט יותר מזכיר את סרטי ג'ימס בונד הישנים, של פעם. הסרט מאוד מרגש ואני בטוח

שכולם יאהבו את האקשן והדרמה שבו, הוא מצולם במקומות אקזוטיים כמו אוסטרייה, האלפים,

רומא היפה, מקסיקו והמדבר של מרוקו.

מיכל: ולסיום, אלכס, האם יש חלום, חלומות שאתה רוצה להגשים?

אלכס: אני מאוד אוהב ספורט אתגרי ובכלל דברים מאתגרים. יש דבר שהייתי רוצה לעשות והוא

לנסוע לבד לבוליביה באוטובוס .

נאחל לאלכס בהצלחה והוא ממליץ בחום, גם לנשים,לצפות בסרט החדש של ג'ימס בונד שייצא

למסכים בנובמבר השנה.


אז, לקחתי פסק זמן וראיינתי את אחד מבימאי הצילום המצליחים בהוליווד.. בשבועיים הקרובים מחכים לי עוד שני ראיונות עם נשים מדהימות שהצליחו בכוחות עצמן להקים עסק ולהצליח, על הסוד שלהן להצלחה נשמע בקרוב...
הכניסו את המייל שלכם פה בבלוג בעמודה הימנית וקבלו פוסטים ישר אליכם למייל..
נשיקות ואהבה
מיכל











6 תגובות:

  1. יפתי. איזה ראיון מרגש! אין הרבה הזדמנויות כאלה בחיים. בהתחלה רציתי לבקש שתזרקי מילה על שון לאלכס וז׳קו. אבל עזבי, זרקי מילה לאלכס עלי!!! חחחחח המשיכי עם הבלוג המרענן והמקסים שלך, כייף לקרוא! נשיקות

    השבמחק
  2. היי דפנוני, אוהבת אותך!!! תודה:)

    השבמחק
  3. תשובות
    1. חנוש, תודה ממי על הפרגון התמידי, אוהבת אותך...

      מחק
  4. מיכלי, את מראיינת נפלאה, והאישיות שלך פשוט פורצת מהראיון!!!!! את יודעת שנערת ג'ימס בונד בסרט הקרוב היא בת 40+?

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכלי, תודה!!! באמת?? פרט חשוב שאלכס שכח לספר לי... אין כמוך!!!

      מחק